25 Mayıs 2015 Pazartesi

SELAMLARR...

Tüm günümü evde geçirdiğim günlerden birisindeyim. Sıkıcılığı bir yana, tv, kitap, net derken zaman da geçmedi. Canım bir şeyler üretmek isterken aklıma bu proje geldi :) Evet diğer teki kaybolmuş çoraplarımı değerlendirmek geldi aklıma, pembiş bir anahtarlık yaptım kendime. Tabi ki oyuncak, anahtarlık, masa üstü süsü ya da arkasına yapıştırılan bir mıknatıs yardımıyla magnet ... gibi gibi arttırılabilir bir tavşancık modeli bu. Arkadaşımıza ve diğer sevdiklerimize el emeği göz nuru minnoş bir hediye de olabilir:)

   
Biliyor musunuz yaptıktan sonra aklıma geldi pamuk yerine elyafta kullanılabilir ve dahası içine kuru lavantalar da koyularak mis kokulu bir tavşancık elde edilebilir, ben deneyeceğim daha sonra :)
   Bu tarz şeylere çok el becerim olmadığını düşünürüm eğer sizin el beceriniz daha iyise ortaya daha da hoş bir şeyler çıkabilir.. Gelelim yapımına, adım adım anlatacağım size;

çoraptan anahtarlık yapımı


MALZEMELER:




  • Boncuklar ( Ben bu kısım için artık kullanmadığım bileklikleri kullanmak istedim)
  • Bir makas ve dikiş için iğne ve ipler
  • Pamuk
  • Eğer süslemek isterseniz başına konduracağımız bir toka aksesuar




çoraptan oyuncak yapımı

  • Şekilde görüldüğü gibi çorabımızı kesip, tersten kulak olacak kısımları dikiyoruz ve çorabımızı düz çeviriyoruz ve içine pamuk dolduruyoruz.

çoraptan oyuncak yapımı

  •  Önce ortadan, sonra diğer iki kenardan iğnemizi geçirip, bir yonca şeklinde getirdiğimiz alt kısmı dikiyoruz


.
çoraptan oyuncak yapımı
  • Boncuktan gözlerimizi şekildeki gibi dikip, kenarına kirpik konduruyoruz böyle boncuk gözlü şirin tavşan biraz ortaya çıkıyor :)


çoraptan oyuncak yapımı



  • Çok tatlışş :)

çoraptan oyuncak yapımı


  • son olarak burnunu da diktim, kulağına tokasını kondurdum. Alt kısmına başka bir çorabın parmak uçlarını keserek elbise yaptım, minik dikişlerle sabitledim elbisesini ve kulaklarının ortasından bir anahtarlık başı geçirerek onu anahtarlık pembiş tavşancık yaptım :) :*


çoraptan oyuncak yapımı

2 yorum: